Välkommen på en somrig gudstjänst i kyrkans cafeteria. Det blir nattvardsfirande och temat för gudstjänsten är ”Goda förvaltare”. Medverkar gör Mats Gunnarsson, Rickard Thoursie och Sören Ylenfors. Alla är välkomna!
Detta är den sista cafégudstjänsten för i sommar. Nästa vecka, 9/8, ses vi återigen i kyrksalen klockan 10.00.


