I söndags (30/1) hade vi en härlig gudstjänst då vi fick möta Rut och Vimsan. Gnistan sjöng och André Dahlqvist predikade. Efter gudstjänsten grillades det korv och det fanns en aktivitet för barnen.
Publicerad: 1 februari 2022