Nytt nummer av Händer

Nu har ett nytt nummer av vårt programblad Händer kommit ut. Vi har nu börjat ändra lite på rutinerna och för er som brukar få Händer via mejl, så att ni inte får den som en bilaga till ett vanligt e-postbrev, utan förpackat lite finare via ett nyhetsbrevsverktyg somheter Mailchimp. Det är fortfarande ett e-postbrev som du får, men skillnaden är att du behöver klicka på en länk för att ladda hem PDF-filen med programbladet istället.

Hoppas att alla som brukar få Händer har fått det. Har du nu inte fått det nya numret, men brukar få Händer via e-post, så meddela oss om det isåfall till info@allianskyrkan.se

Ibland kan mejlen också hamna i ”skräpposten” så det kan vara bra att kolla där. Ett sätt att undvika att få mejlet i ”skräpposten” är att lägga till info@allianskyrkan.se och personal@allianskyrkan.se i din adressbok på datorn. Då brukar problemet vara löst.

Publicerad: 5 mars 2021

Dela detta inlägg!